Ken Ring - Äntligen Hemma (Video Version)

Jag vill börja med att be om ursäkt för den dåliga upptaderingen.. men jag har haft mycket att göra dom senaste dagarna så jag har inte hunnit att blessa er med feta tracks, jag har ändå hunnit med att skicka ut några spellistor och informerat er hur ni kan få gratis spotify. Är det fotfarande oklart så läs mitt senaste utskick via facebook så kommer du att förstå.

Men tillbaka till musiken.. jag tänkte bjuda er på 2 videoklipp som jag gjorde för ungefär 2 år sen i Windows Movie Maker... jag slängde ihop olika klipp till Ken Rings hit "Äntligen Hemma" eftersom jag tyckte att en sån låt förtjänar en video.. nu ska ni få se på resultatet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0