Jag behöver råd..


Whurrup?

Jag skriver detta inlägg för att be er om råd.. jag har hammnat i en klurig situation.
Det är nämligen så att skitmånga som följar denna blogg har skrivit till mig att jag borde börja blogga om utländsk hip-hop och informera läsarna vad som pågår där.

Jag tror att det kan fungera.. men det finns ett problem, bloggen heter ju "swedishiphop" så det betyder att jag behöver byta namn om jag väljer att blogga om det, eller finns det någon annan lösning?

Berätta gärna vad du tycker att jag ska göra!

Kommentarer
Postat av: gbgman

behåll denna blog me svensk hiphop. fett nice e den manen

2010-05-06 @ 09:55:50
Postat av: Alex

Shushu .. En enkel lösning med namnet om du väl ska börja med utlänsk hiphop med, är att ha kvar namnet men ändra texten under namnet " PLATSEN FÖR ÄCKTA SVENSK HIPHOP " till eventuellt.. " PLATSEN FÄR ÄCKTA HIPHOP TILL SVERIGE " eller liknande.. eller helt enkelt skapa en till blogg exakt som denna fasst med utlänsk hiphop.. peace !

2010-05-06 @ 14:49:12
Postat av: Du Vet Inte

skapa bara en ny blogg o länka till den nya.



svårare en det är det inte.

2010-05-06 @ 17:38:36
URL: http://duvetinte.se
Postat av: Isman

stanna Svenskhip hoip :D

2010-05-06 @ 17:58:31
Postat av: filleice

kör på svensk hiphop, varför ändra nåt som rullar?

2010-05-06 @ 22:51:21
Postat av: eit

jag tycker du borde satsa på det du kommer få fler besökare.

2010-05-07 @ 02:23:30
Postat av: Izz

Jag tycker att du ska skapa en ny hemsida som heter typ : Enlgish hiphop .



Sen lägger du en länk på denna hemsidan , till den utländska sidan , om du fattar ? skicka ett mail till mig om du vill snacka mer eller något sånt, jag tror att det kommer blir redigt fett .



2010-05-07 @ 02:42:01
Postat av: Izz

fast tycker hälst att du bara ska ha denna sidan och utväckla denna till 100% , så att den svenska hiphopen sprider sig . !



Peace

2010-05-07 @ 02:44:37
Postat av: Ärligt.

Kör på detta koncept. Det finns gott om andra bloggar för utländsk hiphop. Dessutom blir det så mycket så du komemr tappa fokus på den svenska delen.

2010-05-07 @ 12:54:09
Postat av: ?

Fortsatt med bara svensk hip hop pa denna sida. Vill du sa skapa en ny med utlandsk hip hop. Fragan ar bara hur du ska kunna konkurerra med nahright, onsmash, 2dopeboyz etc. etc.

2010-05-07 @ 18:17:32
Postat av: John Lemon

"Postat av: Du Vet Inte



skapa bara en ny blogg o länka till den nya. svårare en det är det inte. "



jävligt dålig idé måste jag säga. du borde snarare koncentrera dig mer på den svenska hiphopen. det finns redan bloggar (2boyz bl.a) som regelbundet uppdaterar med nya släpp.



kör din grej. läsarantal spelar inte någon roll. hade du varit ute efter mycket läsare är det bara att posta upp en striptease eller en video där du provocerar på något vis..



jag tycker att du ska fortsätta göra intervjuer, posta freestyles, ha koll på släpp m.m. nyttigt för scenens utveckling.



fortsätt att göra ett bra jobb



/ John

2010-05-18 @ 07:50:05
URL: http://www.johnlemon.se
Postat av: RihhoLovesHiPHoP

Tjaa.. du kan ju ändra typ bakgrundens namn till nånting som man fattar att sidan e utländsk och svensk hip hop.. men jag tycker det kan vara oxå r&b.. Bloggen äger!!

2010-07-02 @ 22:28:25
Postat av: RihhoLovesHiPHoP

Eller typ Swenglish Hiphop hahaah :D låtere nt bra lr??

2010-07-02 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0