Ken Ring!



Ken Ring var den första svenska hip-hop artisen som jag fastnade för, och jag har lyssnat och följt Ken Ring i många år nu så jag tänkte passa på och lista mina favoritlåtar med "Sveriges favorit neger"

5. Prinsessa

(Denna sorgliga låten hittar ni på RubriKEN som släpptes år 2005)

4. Se dig omkrig

(Den här låten har pumpats hos mig i många år nu, och den pumpas fotfarande idag!)

3. Vill inte veta feat Banji

(Hur många av er har haft den här låten på repeat? Kom igen nu, helt ärligt? Men tråkigt nog så är Banji som är med och lägger den sköna refrängen inte med oss längre! Må du vila i frid).

2. Hiphop

(Den här låten sammanfattar Ken Rings långa karriär mycket bra, beatet som används är kanske den fetaste som använts inom svesk hiphop.. och om inte det vore nog så använder man Nas på refrängen).

1. Privat Fest

(På varje fest ute i förorten så hör du den här låten.. spelar ingen roll vilka som är där, hur många som är där, det spelar ingen roll hur mycket man har druckit, hur mycket man har rökt på, när den här låten körs igång så flippar dom flesta ut... Det här är min favorit låt med Ken Ring).

Kommentera gärna dina favoriter!

Kommentarer
Postat av: Petrus

Alltid älskat Privat fest och kommer alltid att göra det. Den har körts på många fester här i svall iaf. Taggad blir man, och tung är den.

2010-08-28 @ 10:53:18
Postat av: Anonym

Se dig omkring !

2010-08-28 @ 12:37:41
Postat av: SirDrinkAlot

1. Privat Fest



(På varje fest ute i förorten så hör du den här låten.. spelar ingen roll vilka som är där, hur många som är där, det spelar ingen roll hur mycket man har druckit, hur mycket man har rökt på, när den här låten körs igång så flippar dom flesta ut... Det här är min favorit låt med Ken Ring).



det va överdrivt ti MAX!

2010-08-31 @ 08:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0