10 frågor med Castor P!

Castor P som är aktuell med sitt nya album "Underverk" svarade på våra 10 frågor :D
  1. Du är aktuell med ditt nya album "underverk". Och din första singel är "Min stad" som du släppt en video till. Kommer det fler videos?
    -
    HELL YEAH ! det kommer fler videos  ! En till ifrån albumet samt en ny singel är det tänkt!
    -
  2. Du är från Skövde, men bor nu i Oslo. Flyttade du dit för musiken?
    -
    Rättare sagt från Södra Ryd. Naah flyttade till Oslo för att tjäna cash precis som alla andra svenskar.. Men det blev mer Musik än vad jag trodde.
    -
  3. Du har varit och turnerat i balkan, och även gjort ett sammarbete med Kosovos högt respekterade grupp UFO CLICK. Blir det fler internationella sammarbeten i framtiden?
    -
    hehe..aah det var kul. Något nytt. Jobbar just nu även med en ny internet singel med Legenden Craig G som även gästade albumet "underverk" låten kommer inom 1 vecka MAX!
    -
  4. Du har jobbat med bland annat SoulTheory, finns det någon annan producent du skulle vilja jobba med och varför denne?
    -
    Fastnar fort för det han vissar upp, men annan producent hade väl vart Statik Selektah, för that shit is REAL and ILL!
    -
  5. Vilket sätt är bäst att marknadsföra sin musik på tror du?
    -
    SYNAS ÖVERALLT ! det är i alla fall så jag grindar.
    -
  6. Vilken svensk hiphop artist tycker du är på topp just nu?
    -Förutom mig själv, hmm Zacke ! big up
    -
  7. Vad handlar dina texter mest om?
    - Det jag ser och upplever, Poltiska åsikter saltat med Livets härliga sida!
    -
  8. Som artist måste man gilla att stå på scen, vad är det bästa med att stå framför folk och uppträda?
    -
    Att även om det är Mycket eller lite folk, så handlar det om att övervinna deras Kärlek till din Musik, att dom Lyssnar - "Jag è en talesman"
    -
  9. Du är väldigt målmedveten och en riktig "gogetter" Vart är du med din musik om 5 år?
    - Vill inte säga något nu, beror helt och hållet på klimatförändringen.
    -
  10. När du inte gör musik så chillar du eller lagar mat. Så jag undrar vilken är din favoritmaträtt?
    -Svensk Hip-Hop "Word!"
    -
Tack Castor P för att du svarade på frågorna och verkligen "Wörd" på sista frågan. Lycka till!



Du är aktuell med ditt nya album "underverk". Och din första singel är "Min stad" som du släppt en video till. Kommer
det fler vid
Glöm inte att kolla in hans hemsida!
http://www.steppot.se/castorpii/index.htm

Kommentarer
Postat av: mmerve

älska låten <3

2010-08-30 @ 21:12:57
URL: http://mmerve.blogg.se/
Postat av: Cezinando

Castor P grinder hardt i Oslo om da'n! Represent!!!

2010-08-30 @ 22:19:26
Postat av: Houman

FRAMTIDEN !

2010-08-31 @ 13:44:31
Postat av: Homie

Säger som houman FRAMTIDEN!

2010-08-31 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0