10 frågor med Sick Art!

Sick Art var suuuper skjysst o svarade på våra 10 frågor.
  1. Du är en av Sveriges yngsta rappare. Hur gammal var du när du började?
    -Jag var 10 år när jag skrev min första vers, men det var King FoOlish som introducera mig till allt. Min första inspelning gjorde jag när jag var 11.
    -
  2. När stog du på scen första gången och vart var det?
    -Första gången jag stog på en riktig scen var jag 11, det var på ett hiphop jam i Majorna där även Allyawan, Meta Four och eLDhee kicka.
    -
  3. Vem av Sveriges hiphop artister ser du mest upp till?
    -Ser upp och ser upp. Det finns många jag har respekt för som har inspirerat mig att göra min grej.
    -
  4. Finns det någon speciell producent du skulle vilja jobba med och varför denne?
    -Jag öppen för alla som har nåt att komma med, no homo.
    -
  5. Du har en egen blogg. Vad tycker du är bäst med att just blogga?
    -Det är ett bra sätt att hålla sig själv och andra uppdaterade.
    -
  6. Du rappar mest på Engelska, varför?
    -Det är den hiphopen jag lyssnat på mest och blivit inspirerad av men det kommer svensk shit snart också, känns nice att kunna variera.
    -
  7. Vilka artister har du gjort musik med?
    -Jag gjorde shook ones 2010 med mofo, men sen har jag saker som kommer med folk som Allyawan, Beatslinger, Parham P, VIC, Bob Village osv.
    -
  8. Vad lyssnar du helst på för hiphop?
    -HIP HOP SOM hiphop det som är fett liksom....
    -
  9. Kommer vi att få höra något nytt från dig snart?
    -Det kommer en Engelsk Ep snart, sen har jag lite andra projekt på G som snart kommer. Look out!
    -
  10. Du e grymt bra med tanke på din ålder och har världens talang för musiken. Vart är du om 5 år i musikbranschen?
    -Om jag skulle kunna bestämma min framtid, så går det jävligt bra.
    -
Det tror vi att det gör. Lycka till i framtiden och keep up the good work.

Glöm inte att kolla hans blogg!!
http://www.dubcnn.se/blogg/sickart/

Kommentarer
Postat av: berko

2010-08-31 @ 19:21:48
Postat av: Josse

Haha känner snubben gick i min gamla skola

2010-09-01 @ 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0