Houman Sebghati hos DJ Jens!



"Året var 2006. Jag hade just släppt ett mixtape kallat Ali Zaoua, hade varit hemma i Sverige i 1 år efter Nya Zealands-vistelsen. Jag var mitt upp i inspelningen av "Reptilernas Planet". Hungrig som fan. Jag satt i min taxi och väntade på fulla kunder utanför Anchor på Sveavägen. Klockan var efter 00.00.

Jag satt och lyssnade på en förinspelad intervju med mig själv på närradiokanalen MRS 90,5 i Västerort. Men den fungerade i stan :) In i bilen hoppar E-Type och ber mig stänga av, citat, "djungelmusiken", samtidigt som en av mina låtar går igång. Jag ber fanskapet att dra åt helvete, och således ur min bil"

Lyssna på intervjun här -
http://www.zshare.net/audio/731886346d6df08e/Alkemisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0