Ken Ring!



"Privat fest" var den första låten jag hörde med Ken Ring på en fattig fritidsgård i Sundsvall..
Jag kommer ihåg att albumet "2 legender utan pengar" hade precis släppts så efter Privat Fest så spelade dom äldre upp albumet med Tommy Tee.
Jag fastnade direkt för den mörka och den sorgsna rösten och ville genast ha mer... Jag kommer ihåg att jag satte mig vid datan senare den kvällen och sökte fler låtar.
Men det fanns ett problem... När jag frågade grabbarna vem snubben var så svarade dom "Ken".. Så när jag sökte fler låtar lite senare så kom det upp 2 artister.. Ken och Ken Ring.
Jag var riktigt förbannad på den här "Ken Ring" för det var ju Ken jag ville lyssna på..
När jag laddade hem några låtar med den här okända snubben "Ken Ring" som jag igentligen inte ville lyssna på så kunde jag inte riktigt förstå hur den här "Ken Ring" och "Ken" kunde rappa om samma saker? Hur dom kunde låta likadant? Hur dom kunde ha samma namn på låtarna?
Haha.. så dom 2 närmaste veckorna gick jag runt och trodde att Ken och Ken Ring va olika artister..
Jag kommer faktist inte ihåg hur jag insåg att Ken och Ken Ring var samma person.. men tur att jag gjorde det.

Ken Ring - Privat Fest
http://www.mediafire.com/?tnmtgygnygy
Ken Ring & Tommy Tee - 2 Legender Utan Pengar
Tommy Tee – 2 legender utan penger

Kommentarer
Postat av: izabellah

Haha sorri men kunde inte mer än att lägga mig raklång och as garva.. haha kan se det framför mig.. Vem fan är han ken ring .. det är ju ken jag vill lyssna på .. ahhaha.. fett gulligt..



Ken ring är kuuung! :D

2010-01-09 @ 12:17:59
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0