Advance Patrol - Estupidos



Du låser in mig, syr in mig lägger mer tyngd på mig
Skyldig eller inte skyldig? Pliten, varför ska du bry dig?
Frihetsberövad, hatet du förökar
Mig du undanstökar, i en mörk cell som äckligt spökar
"Vad är det med dig, lugna ner dig"
Vadå lugn? Suttit sex år av mitt liv plit, vadå lugn?
Det du gör är att skapa ett monster
Med hat som växer våldsamt, plågsamt
Det låter nog otroligt plit, men det är råsant
Ser på er, får spel på er
Känns som jag inte är en del av er
Var ni mobbade som små, eller vad är det som är fel på er?
Pliten, lyssna på mig noga, låt mig läsa min tidning i fred
Låt mig sitta min tid i fred, pallar inte mer med er
Sätter du beter dig på, batongen som du bär med dig
Tanken på att nån gång kanske du kan slå på mig
Får spel på dig, akta dig, stick härifrån
Slår ihjäl dig snart om du tror jag är nått fucking fån


DU hittar låten här - http://www.mediafire.com/?xuizmz52ecn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0