MEDINA!!!!

Sam-E & Alibi måste vara dom ödmjukaste artistera som Sverige har.. ärligt!
Vi fick höra dom skämta med varandra, om varandra.. med publiken, om publiken..

Vi fick se dom ta emot komplimanger.. vi fick se dom ge komplimanger.

Sam-E & Alibi som tillsammans bildat gruppen Medina är en av Sveriges kändaste rappare.. och definitivt dom bästa.

Innan Medina skulle upp på scen så verkade det som att dom var där för att se någon annan uppträda!

Det fanns inte "Vi är kända vi hinner inte.. vi måste öva, vi måste dra.. någon annan gång, vi orkar inte"!

Ville man knäppa en bild med dom så fick man det.. ville man få deras åsikt om något så fick man det.. ville man få hjälp med något så fick man det.

Dom fick ett eget rum där dom kunde vara själva och fokusera sig på spelningen.. tror dom endast tillbringade 5 minuter i rummet.. och då var rummet proppfullt med fans! Det var inte så att folket trängde in sig mot deras vilja.. absolut inte!

Jag : "Gå ut, låt dom andas och fokusera sig på spelningen" Sam-E : "Vi vill inte andas, kom in och ta med er kompisarna"

Jag fick asså nästan stryk för att jag försökte se till att dom skulle få vara ifred..

Jag snackade med Sam-E långt innan dom skulle upp hit.. och då undrade jag om han kunde fixa något för bloggen då han kom upp... och han sa absolut! Men sen tänkte jag inte mer på det... jag glömde bort det totalt!

Men det spelade absolut ingen roll att jag glömde bort... för Sam-E kom fram själv och frågade "Basaric skulle vi fixa något för bloggen?"

Vad ska man igentligen säga? Ni förtjänar allt ni fått.. och så mycket till!

Vi ska inte tala om själva spelningen.. då dom gick upp på scen! Det går inte att beskriva med ord så jag lägger upp ett par videos imorgon så ni själva får se hur grymma dom är!

Medina är Sveriges fetaste grupp inom hiphop.. och Sveriges ödmjukaste grupp inom varje jävla genre!

HAFFLA MUSIC !!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Martin Masarov

Word!

2010-04-11 @ 12:34:34
Postat av: ye

Så sant så sant.

2010-04-11 @ 13:27:14
Postat av: zahra

Så sant

2010-04-11 @ 14:48:10
Postat av: Anonym

bäääääääääääääääääääääääst

2010-04-11 @ 18:04:37
Postat av: hathat

Asså på gud dom var såååååååååå tung ....Medina lufte fucking på taket ufffffffffffff

2010-04-11 @ 19:40:37
Postat av: mia

BÄSTA!!!

2010-04-11 @ 20:52:32
URL: http://miaolivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

They bring bring HAFFLA to ur town !!

2010-04-12 @ 12:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0